مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

دیالوگ های پدر-دختری 1

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ق.ظ

سلام



1

-بابا؟

+جونم؟

-دوسِت دارم یه قابلمه!*

+ :/



2

(شب تو رختخواب)

-باباجون؟

+جونم؟

-من نی نی دوبه ام...**

+خب؟

-نازم کن دیده!

+:O



3

-بابا؟

+جونم؟

-برام توپ بقنگی میخری؟!!!***

+ 0-O


4

(از زور سوزش معده دراز کشیده بودم روی زمین)

-بابا... چی سُده؟

+هیچی بابا... دلم اوخ شده!

-دلت تنگ شده؟!!!

+دلم اوخ شده!

-نه... دلت تنگ شده!

+آره باباجون...دلم تنگ شده...

-بوس کنم خوب شه؟!!!

+^_^


پ.ن:

*یه عالمه!!!
** نی نی گربه ام!!!
***توت فرنگی!!!
۹۶/۰۵/۲۹ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۱۶)

قطعا همش یه طرف توپ بقنگی ش یه طرف :)))


پاسخ:
منتظر قسمت های بعدی باشید پس :)))


این دهه نودیا درسته قورت میدن مارو...
سلام علیکم
این لحظات را تا می توانید، بنویسید، نگه دارید...
یک روزهایی دلتان برای تک تک این لحظات تنگ می شود.
پاسخ:
علیکم السلام

والا اینجوری فایده نداره!

باید یه وویس ریکوردر بذاریم 24 ساعته تو خونه!

+
همین حالا هم که فکرشو میکنم دلم تنگ میشه!
برا این لحظه ها و قیافه گرفتنا و خندیدنا و گریه کردنا و بغل کردنا و ...


فکر این که چند سال دیگه نتونم بغلش کنم و لهش کنم اذیت کننده اس...
:)))
پاسخ:
^_^
خیلی هم عالیییییییییییییییی
از این نوع پست ها بیشتر بذارین

خداحفظشون کنه زیر سایه اهلبیت و پدر ومادر
(ضمیر جمع بی سبب نیست:دی)
پاسخ:
چشم

حتمن


ممنونم. کوچولوهای شمارو هم همینطور :)))

+
;)
خدا برا هم حفظتون کنه
انشالله زیر سایه شما و مامانش هیچ وخ دلش اوخ نشه بقیه مسایل حل میشه :))
پاسخ:
ممنونم خانم دکتر

ان شاالله قسمت شما
ای جان چقد شیرین!! :))

یه قابلمه :D 
پاسخ:
^_^


+
ادامه دارد..

کامینگ سون...
آخی
دختر باشی
اصفهونی باشی
بابات جناب مهندس باشه
معلومه هی ناز میکنی
والا
پاسخ:
خدایی ازین زاویه نگاه نکرده بودم به قضیه! :)))

اینم اضافه بفرمایید:
اولین نوه دختر تو کل خونواده ها هم باشی
نیم متر هم زبون داشته باشی
واااای توپ بقنگی که خیلی سخته استفاده بشه اما از دوستت دارم یه قابلمه حتما استفاده خواهم کرد:)))
خدا حفظش کنه در پناه خودش :)
پاسخ:
ازین اصطلاحات زیاد داریم!

کم کم آموزش میدیم ان شاالله :)))
آخیییی توپ بقنگی :)))
خدا نگهش داره واستون :)
پاسخ:
ممنونم

لطف دارین!

+
اخیرا آپشن هم به سفارشات اضافه میکنن

مثلا توت فرنگی آبی رنگ میخوان!!!
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۵ دُچــــ ــــار
خیلی هم عالیییییییییییییییی
از این نوع پست ها بیشتر بذارین

خداحفظشون کنه زیر سایه اهلبیت و پدر ومادر
(ضمیر جمع بی سبب نیست:دی)

سلام. کپی برداری هیچ اشکالی از نظر بنده نداره بشرط صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)
پاسخ:
حاجی کپی برداری کامنت بدون خوندن؟!!!

نچ نچ نچ!
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۴ زیـ^ـــ^گما !!
الهـــــــی..^_^
خدا حفظش کنه

پاسخ:
ممنونم

:))

البته خدا بیشتر باید مارو حفظ کنه از دست اینا :)))
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۶ منور الفکر
سلام علیکم أب الحنانه

ماشالله لاحول و لاقوة الابالله العلی العظیم

توپ پقنگی دیگه ته لهجه فرانسویه!
بچه اینترنشنال داره میره جلو
الهی با همین دست فرمون اینا سکان صدور انقلابو دست بگیرن
ما که آبی ازمون گرم نشد
هعی
پاسخ:
علیکم السلام

ابوحنانه... ^_^


دقیقا!
از خود فرانسوی ها هم غلیظ تر
صبحا هم کغه مغبا با نون بغبغی میخواد :))))



اختیار دارین

شماها هنوز جوونین
ما هم که سنی ازمون گذشته ازین حرفا نباید بزنیم چه برسه به شما ^_^
جوووووووجه


چقد نازه و لوس
وای آدم دلش میخواد اینجور لحظه ها رو با تمام وجود تو ذهنش حفظ کنه
پاسخ:
جوجه تیغی البته!


خیلی لوس نیس
ولی خب دختره دیگه! :)))


بعضی وقتا پیش خودم میگم کاش میشد بچه ها بزرگ نشن و همینجوری بمونن!
بعد میگم ولش کن بابا... بذار زودتر بزرگ شن شوهرشون بدیم برن پی زندگیشون..

بعد میرم تو فکر شوهر دادنشون و سختیاش!

بعد یهو یاد شبی می افتم که قراره از خونم برن...
روزی که بچه ها برن دوباره خونه میشه سوت و کور و بی انرژیو بی سر و صدا!
دلم غرق غم میشه...
:(
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴ دُچــــ ــــار
نه ! این نشون میده همه رو خوندم و نظر اوشون به نظر من نزدیک بوده :)) صلواتشم دیدم حیفه حذف کنم این شیرین کاری رو خخخ
پاسخ:
اوکی

ازین زاویه نیگا نکرده بودم خدایی

ایول

آیم سُری!
گود جاب من!
سلام اخوی
خیلی وقت بود از خاله ریزه پستی نگذاشته بودید....دلم تنگ شده بود 

+ ماشاءالله بهششش
دختر باباسسسس دیگهههه. جز این ادبیات انتظاری نمیره   ^_^

++ بعضی وقتها دلم برای بچگی خودم تنگ میشه... برای روزهایی که راحت دور بابام میچرخیدم و شیطنت میکردم.... حالا شکل شیطنت عوض شده اما دلم بدجور لک زده برای روزهایی که راحت بابام رو میبوسیدم...سرم رو میذاشتم روی پاهاش... نمیدونم از چیه.... از حجب و حیای نابجاس یا ....  :((
کاش میشد بچه شد  :(
پاسخ:
سلام و عرض ادب

شما همیشه لطف دارید به ما

+
بخدا اشتباه میکنید
یه روزی میرسه زبونم لال حسرت همین رو میخورید

باید همه این چیزا رو کنار گذاشت و دید دل آدم چی میگه
برید بپرید بغل پدر گرام و ببوسیدش و سرتونو بذارید رو پاش و ....

کاملا بچه بشید

آدم یه روزی حسرت همین چیزی رو میخوره که الان داره :)
سلام
چقد کیف کردم با این پست
منم دلم دختر میخاد :(
پاسخ:
سلام

ان شاالله ادامه اش بصورت سریالی میذارم


امیدوارم بحق حضرت زهرا(س) اونچه صلاحه خدا بهتون بده که سالم و صالح و سلامت و عاقبت بخیر باشه همیشه براتون

(دختر هم باشه البته :))) )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">