مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

هدفگذاری به سبک حرفه ای ها

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

 


آخرین دوره ای که سال 98 برگزار کردم همین دوره «هدفگذاری به سبک حرفه ای ها» هست که به علت بحث کرونا بصورت غیر حضوری برگزار شد!

 

این دوره رو مناسب شب عید و شروع سال جدید تدوین کردم که تو این روزایی که اکثر مردم تو قرنطینه ان و رفت و آمدارو کم کردن، در کنار فیلم و سریالای تفریحی، یه سری دوره مفید و کاربردی که هم پشتوانه علمی و آکادمیک داشته باشه و هم بیانش کاربردی و خودمونی و بدردبخور باشه در دسترس مردم و نزدیکانم باشه و یه بخشی از وقتشون رو هم به یادگیری مهارت های مورد نیاز زندگی و موفقیت بگذرونن.

 

لذا ایده ای رو با دوستان اجرا کردیم که خداروشکر خوب جواب داد و گفتم خدمت شما هم اطلاع بدم

 


دوستان گفتن این دوره رو در اختیار افراد مختلف بذاریم بدون هزینه درحالیکه هزینه اش ۳۰ تومنه.

در ازاش قرارمون اینه که فایلهای دوره برای هر کدوم از دوستان که میخوان سال ۹۹ سال متفاوتی براشون باشه و هدفگذاری اصولی و کاربردی تو زندگی یا درس یا کسب و کار رو یاد بگیرن و اجرا کنن تو زندگیشون ارسال بشه.

 

عزیزان  فایلارو نگاه کنن که حدود ۱۰ تا کلیپ چند دقیقه هست و کمتر از دو ساعت. البته برای تدوینش بیشتر از ۲۰ ساعت صرف مطالعه و تدوین دوره و پاورپوینت سازی حرفه ای و اینها کردم.

 

اگر واقعا برای دوستان مفید و کاربردی بود و دوستان حس کردن تاثیر مثبتی براشون داشته، مبلغ دوره یا هر مبلغی که خود دوستان صلاح دونستن رو به یه مستحق کمک کنن یا صدقه بدن یا تو یه کار خیر صرف کنن.

 

خوبه؟

 

هر کی پایه اس که هم خودش رو رشد بده هم تو یه کار خیر سهیم بشه یاعلی

 

 

 

+

برای دریافت فایلها بی زحمت توی تلگرام یا اونایی که تلگرام ندارن توی ایتا یا نهایتا واتسپ به این شماره پیام بدن تا فایل های دوره و چک لیستها و پاورپوینت دوره بطور کامل خدمتشون ارسال بشه.

09133707743

 

 

ممنونم از حسن نظرتون

و امیدوارم براتون مفید و کاربردی باشه

 

 

ضمنا دوستانی که دوره رو از نظر محتوایی یا نحوه ارائه یا کلا نقد کنن یه سری هدیه خفن براشون در نظر گرفتم😊

 

 

++

راستی، امکان پرسش و پاسخ در خصوص مباحث دوره هم هست

راستی تر، ان شالله دوره بعدی که در ادامه تو همین طرح برگزار میکنیم، دوره بسیار کاربردی «کارآفرینی با دست خالی» هست که هم عصاره مطالعات حقیر تو این حوزه هست، هم درسهایی که از اساتید بزرگ کارآفرینی کشور و جهان کسب کردم و هم تجربیات کارآفرینی و شکستها و موفقیتهای خود حقیر طی این ده سال.

ان شالله.

۹۸/۱۲/۲۸ موافقین ۹ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۲۳)

بسیار هم عالی :) بسی خوشمان امد

 

سالم و سلامت باشید

پاسخ:
سلام

خداروشکر


ان شالله که مفید باشه برای دوستان
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۱۵ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

سلام

کم پیدایین، نگرانتون بودیم!

پاسخ:
سلام

در پیله ایم
آماده میشویم برای پرواز

اگر خدا بخواهد...
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۵ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

جدی؟ پرواز به کدامین نقطه؟!

پاسخ:
بله

پرواز به سمت رسالت فردی :))))

به سمت تاثیرگذاری و مفید بودن بیشتر

به سمت کارهای بزرگ و سخت و چالشی و لذت بخش
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۰۱ تبارک منصوری

سلام

بنظر جذاب میاد

من یکی که هنوز که هنوزه بعد از دو سال مادر شدنم هنوز نتونستم برنامه و هدف  معینی برای خودم تدوین کنم و عملا دارم از بیهودگی(مربوط به خودم نه نقش والدگریم) بیچاره میشم! :(

 

پاسخ:
سلام

من کل دوره رو تو این لینک آپلود کردم و تا 6 روز دیگه ینی 5 فروردین لینکش اعتبار داره

اگر تمایل داشتید دانلود کنید. فکر میکنم با سرفصلهایی که توش قرار دادم خیلی بتونه بهتون کمک کنه
 

https://qwert12345.poshtiban.io/signed/114d5a6f7567114331965c3eda8807a9/1585216194/5e733b82022675002a4d1013/professional targeting.rar

چقد خوب ... خدا خیرتان دهد.

ان شاءالله سال خوبی داشته باشید.

پاسخ:
سلام
ممنونم. نظر لطفتونه.

فایلای دوره رو خدمتتون ارسال کردم

ممنون میشم حتما بازخوردش رو بهم بدید

تشکر
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۰۶ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

خب الحمدلله

فکر کردم در شرف مهاجرتین

پاسخ:
ان شالله مهاجرت هم در پیشه :)))
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۲۰ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

ان شالله که موفق باشید

 

 

پاسخ:
ممنونم

ان شاالله اگه خدا بخواد طی ماه های اینده دوباره اسباب کشی داریم به یه شهر دیگه که نمیدونیم کجاس :))))

دعا بفرمایید دیگه این سری اصفهان ساکن بشیم...
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۴۵ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

آها، مهاجرت به شهر دیگه منظورتون بود؟

 

ان شالله، واقعا دعا میکنم

پاسخ:
ینی خدایی شما مهاجرت به یه کشور دیگه منظورتون بود؟!!!

کی آخه مارو راه میده خواهر من؟!!! :))))


بله
دارم همه تلاشمو میکنم خدارو راضی کنم برگردیم اصفهان ^_^
۲۹ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۱۹ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

بهتر! بمونید همینجا به درد ماها بخورید

 

 

پاسخ:
اگه به درد بخوریم!😔

سلام سال نو مبارک

به به خیلیم عالی :)

امسال تصمیم جدی دارم برای هدف گذاری درست حسابی تو زندگیم و این فایل ها خیلی میتونه بهم کمک کنه واقعا ممنونم(:

فقط جسارتا این لینکی که تو کامنت ها گذاشتید باز نمیشه:دی

پاسخ:
سلام و عرض ادب

به همین شماره تو تلگرام یا ایتا پیام بدید تا خدمتتون ارسال بشه

ممنونم

سلام روبه راه باشید همیشه

پاسخ:
سلام

قربونت داداش

عیدت مبارک
ماچ😘

چقدر هم عاااااالی

سلام 

عیدتون مبارک

پاسخ:
سلام

ان شالله مفید واقع بشه
۰۵ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۰۳ دچارِ فیش‌نگار

سلام

سال نو مبارک باشه!

 

پاسخ:
سلام داداش گلم

خیلی ارادت داریم

سال نوی شما هم مبارک باشه ان شالله

کار بسیار خوبی کردی ! 

ولی حوصله داری تلگرام ملت رو جواب بدی ؟ همینجا آپ لود کن هر کی خواست میگیردش . 

 

پاسخ:
سلام
لطف داری شما برادر


چرا حوصله ندارم؟
اتفاقا خیلی هم لذت میبرم سوالای دوستان رو جواب میدم. البته اگر بدونم!

اونجوری هم امکان سوال جواب راحت تره
هم گرفتن بازخورد برای من آسونتره


دلم میخواست اینجا هم بذارم ولی اخیرا بشدت با بیان مشکل پیدا کردم
اصلا نمیتونم فایل بارگذاری کنم حتی یه عکس!

با موبایل و کامپیوتر و همه چی هم تست کردم😔
۰۶ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۰۶ دچارِ فیش‌نگار

مهندس اینقدر پولکی نباش یه کم هم به روز کن اینجا رو :)

پاسخ:
بروی چشم استاد

سلام علیکم مهندس

خوبید؟ خانواده خوبن؟

واقعا با همین وب شما ما تمرین انتظار میتونیم داشته باشیم!

هرزگاهی لابلای اون شلوغی های روزمره یه خبر از خوبی حال و احوال خانواده حیدری بگذارید اینجا لطفا...دیروز از قضا برای چندمین بار طی این ایام یادتون بودم، بانو و سه تا آتیش پاره ها و خودتون و حتی پدرمحترمتون

بابت فایل ها هم واقعا ممنون

بدلایلی مدتی از فضای یادگیری دور شدم و به شدت دلتنگم

حتما خدمت میرسم

راستی سال نو و رجب رفته و شعبان آمده هم مبارک تون

پاسخ:
سلام و عرض ادب

بخدا شرمنده لطف دوستان هستم

درگیریهای کاری، تغییر شغل، تغییر شهر زندگی، مشکلات خانوادگی، ایجاد دو تا بیزینس جدید، مطالعه و تحقیق، بچه ها، کرونا و.... اینا چیزاییه که این چند ماه امونمو بریده و واقعا وقتی برام نذاشته

و الا چی بهتر از رسیدن خدمت دوستان بزرگوار وبلاگی و سپری کردن اوقات خوش در کنارشون

ولی بازم از لطف و بزرگواری شما ممنونم

سال نو و ایام شما هم به خوشی و مبارکی و سرشار از رشد و چالش و پیشرفت ان شالله

+
خیلی خوشحال میشم شما هم دوره رو ملاحظه بفرمایید و ایراداتش رو بگید که ان شالله باعث رشد و اصلاح بشه
۰۹ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۳۸ دچارِ فیش‌نگار

چشاتو ♥

پاسخ:
*_*

سلام، موفق باشین، باعث افتخار هست حضور چنین افراد موفقی در اطرافمون . امیدوارم که امسال براتون آمَد داشته باشه و به اهداف عالی خودتان برسید. 👌

پاسخ:
سلام ممنونم از لطفتون

باعث افتخار بنده اس که در خدمت دوستان بزرگواری مثل شما هستم 

سلام عزیز

 

سال نوت مبارک

پاسخ:
علیک سلام عزیزم

سال نوی شما هم مبارک

ان شالله سال خوبی پیش رو داشته باشین

بح بح

چه خبرا بوده

چقدر خوب که از ته 98 اینقدر حستون خوب بوده

خیلی مشتاق شدم ببینم

البته مشتاقتر برای نقدنو اون جایزه خفن!!

انرژیاو حال خوبتون مستدام!! 

پاسخ:
سلام و عرض ادب

چاره دیگه ای نیست
تو سخت ترین شرایط هم باید سعی کنیم حال خودمون و اطرافیامونو بهتر کنیم

در خدمتتون هستیم👌

سلام ببخشید چطوری از تلگرام استفاده می کنید با سرعت کند دانلودش؟! یک سری صوت درسی اونجا از قبل دارم اصلا دانلود نمی شه! 

پاسخ:
سلام و تبریک ایام

والا ما وی پی ان میخریم
مشکلی نداره سرعت دانلودش


احتمالا شما از پروکسی های معمولی استفاده میکنید

سلام و ادب 

طاعات و عبادات قبول

تو واتس آپ که حضور نداشت این شماره. دوست داشتم برای اولین بار تو زندگیم وارد مباحث هدفگذاری بشم

پاسخ:
سلام علیکم

شاید شماره رو اشتباه زدین
هم تلگرام هم ایتا هم واتسپ روی همین شماره اس


۰۹۱۳۳۷۰۷۷۴۳

تو تلگرام پیام بدید یا ایتا


این دوره رو هنوز میشه گرفت؟:/

پاسخ:
سلام بله

توی ایتا یا تلگرام پیام بدید
خدمتتون ارسال میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">