مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

یاغی نی ام ترحمی...

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ

خون می رود به صفحه که املا کنم تو را

نامت بزرگ بود ... نشد جـــــــــا کنم تو را

                                                                          یاغی نی ام ترحمی ای پـــــــادشاه حُسن

                                                                          گـــــــردن کشیده ام کـــــه تماشا کنم تو را

آب از سرم گذشت ... عصایی بزن به آب

یک دم بیا که حضرت موسی کنم تـــو را

                                                                        خون مرا بگیر ... به گـــــــــردن مرا بــــــکش

                                                                        تا زیر تیغ، سجــــــده ی اعلی کنم تـــــو را

کنجی برای خلوت شبهای من بـــــــده

تا گریه ای به وسعت دریا کنم تــــــــو را

                                                                        بر مردگان کوی تو باید دخیل بست

                                                                        یعنی قیاس کی به مسیحا کنم تو را

بندم بزن که چینی عمرم شکسته است

جامم بده که ساقی دلها کنم تو را

                                                                        از روزگار خیر ندیدم بدون تو

                                                                        خیرات، جان خویش چو حلوا کنم تو را





+
حسین جون...

یه عمری گردن کلفتی و یاغی گری کردیم.
اگه اشتباهی کردیم به خدا قصدمون مخالفت با تو نبوده

ولی در خونه تو گردنمون از مو نازک تره
ذلیلتیم به خدا ارباب
نوکرتیم به خدا ارباب
زمین خوردتیم به خدا ارباب

رسم مردونگی نیست زمین خورده رو بزنن...

بیا و مثل همیشه مردونگی کن و دست مارو بگیر مثل همیشه.

مارو هم قاطی لات ها و لوطی هات قبول کن

مارو هم قاطی رسول ترک ها و شاهرخ ضرغام هات قبول کن

خیلی آقایی ارباب...
خیلی...

از روزگار خیر ندیدم بدون تو...


۹۳/۰۸/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۱۷)

محرم که می آید یاد بدهی هایم می افتم ....
پاسخ:

تمام عالم و آدم به زیر دِین حسین است...

امان از این دین و بدهی ها...
قول هایی که پارسال محرم دادیم و ....

خدارو شکر که دوباره به محرمت رسیدیم آقا ولی با چه رویی....

هرچند کریمی و کریم تر ز تو معنا نمیدهد حسین...
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۹ باید مراقب بود ...
...

:((

این "‌من " روی دست خودمم مانده است 

این " من " بی خود 

این "‌من  " زمین گیر

خریداری ندارد ...

کرم نما اربابـــــــــ :((
پاسخ:
حرف عاشق همه جا بیشتر از معشوق است
همه جا صحبت "من" بود نمیدانستیم...
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۸ خادم الرضا
سلام
روز خلقت در راه است
منتظر قدوم سبزتان
پاسخ:
سلام

خدمت میرسیم

یاعلی
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۳ عـــطـش ...
از روزگار خیر ندیدم بدون تو ...

التماس دعا
پاسخ:
آره والا...


جوونی ما به فدات حسین جان...
سلام بر حضرت ارباب...ان شاء الله نوکران خوبی باشیم
تو این شب ها برای عاقبت بخیری ما هم دعا کنید....

پاسخ:
سلام

ما انت برجالی... (جوابی که حضرت صادق(ع) به یکی که بهشون گفت آقا اجازه بدید من نوکرتون باشم دادند)

ینی مردش نیستی....

+
میترسم مردش نباشم.
نوکری ارباب کم چیزی نیست...
هوای حسین
هوای حرم....
پاسخ:
هوای شب جمعه....
صوت=آخرشبهای رمضان 92 که از کلاس و مسجد برمیگشتیم و رو چمنای خوابگاه شهرکرد دراز میکشیدیم
پاسخ:
باید وصیت کنیم بعد مرگ هم بیان بالای قبرمون برامون روضه بخونن.

حیفم میاد بمیرم و اون دنیا روضه نباشه...
یا حسین...
پاسخ:
جانم حسین...
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ منورالفکر
ما را کتک زد خدا
همون روز که
خون ش را ذبح کردند این آدمها

کتک خوردتیم ارباب
---
دلم یک کنج دنج میخواهد
تاریک
یک ذکر زیرلبی پربغض حسین حسین
سرتاپایی سیاه پوش
و اشک هایی یک بند...
پاسخ:
اثر این کتک روی دلمون هست هنوز...

دلم یک کنج دنج میخواهد و
چشمی که خشک نشود و
زبانی که مدام بگوید ح س ی ن....
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۶ انسان نیازمند
یاحسین
التماس دعا
پاسخ:
جانم حسین...

فدای همه حسین گوها...
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۸ انسان نیازمند
این مداحی فوق العادست
ممنون
پاسخ:
ذکر ارباب فوق العادس
سلام
از اون شبی ک فایل صوتی پست قبلی رو گوش دادم دارم میپُکم...حالم حال نیس دگ...
همه حسهای دل تنگی و دل گرفتگی و ... در وجودم جمع شده-
یک نیشتر کمه تا ...
التماس دعا
پاسخ:
سلام

پس اگه جای ما بودید چیکار میکردید

با همین آقا سید تو صحن ارباب روضه خوندیم و گریه کردیم و سینه زدیم...

حالا هر وقت دلش میگیره تو هیئت میگه بچه ها یادتونه کربلا.......

هرچه در مکتب استاد نوشتم لیلی است
دفترم پر شده از لیلی لیلی لیلی
می نویسم لیلی تا که بخوانند حسین
تا که جنون را به نهایت برسانیم حسین

پس نوشت:
التماس دعا.....
پاسخ:
ثبت احوال من از ناحیه ی ارباب است
همه ی ایل و تبارم بنویسید حسین...

سلام

ایام تسلیت

التماس دعا

پاسخ:
سلام

کل یوم عاشورا...

تسلیت
السلام علیک یا ابا عبدالله...
التماس دعا
پاسخ:
سلام بر حسین...
سلام

توی کلاس مثنوی استادمون گفتن این حدیتو اینطور هم میشه معنی کرد:

انا عند المنکسرة قلوبهم

من با شکسته دلانم یعنی چی یعنی وقتی دلت از همه بُرید خدا با دلته...


خدایا به لحظه ای که قمر منیر بنی هاشم دلش شکست مشکشو تیر زدن...


به تمام روضه هایی که ضجه زدن میخواد مثل وقتی که نعل تازه زدن به اسباشون...

همه کشتی شکسته ایم و همه د ل شکسته...
پاسخ:
سلام

در عرشه ی سفینه ات ای نوح کربلا
جایی برای آدم کشتی شکسته هست؟!!!...
چ عکس قشنگی
چ شعر قشنگ تری
چه متن با صداقتی...

آقا به شما و ما نظر کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام

هر چیزی که مربوط به ارباب باشه قشنگه...


اگر به ما نظر نمیکردند که نابود بودیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">