مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

شاید مُردَم حواسم نیس...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

اگه این زندگی باشه

             اگه این سهمم از دنیاس

                                                      من از مُردَن هراسم نیس

یه حسی دارم این روزا

             که گاهی با خودم میگم

                                                     شاید مُردَم حواسم نیس...



نه اینکه تو نمی دونی

ولی این درد بی رحمه

یه چیزایی رو تو دنیا

فقط یک مرد می فهمه


تمام روز می خندم

تمام شب یکی دیگم

من از حالم به این مَردم

دروغای بدی میگم...


پ.ن:

من خوبم!


این روزا

اینو خیلی گوش میدم! نمیدونم چرا... (+)

۹۲/۱۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۸)

و حداقل دلیل این حالتون باید برا خودتون مشخص باشه...
یه دو سه روز بکنید از همه چی و برید...
تنها...


بزرگترین نعمت مادی خدا همین نعمت زندگیه،چرا اینطوری میکنید با خودتون اخوی؟!

سلام...

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام

دلیل این حال مشخصه! فقط برای خودم و خدا.

بزودی کلن میکنیم از همه چی و میریم....
تنها...


من کجا بیشتر از حق خودم خواسته ام؟
مرگ حق است به من حق مرا برگردان...
آقا جای دوری نمیره با نگات این مرده جون میگیره، آقا بیا گه خیلی دیره
آقا آقای غریبم....
دلم از گل طه کجاس منزل طه؟ چیکار کنم بسوزه واسه من دل طه؟
همه آرزموم اینو چشام تو رو ببینه، یه روزی میای و شفا میگیره زخم سینه
آقا آقا .....
امسالم آقا جات تو روضه خالیه
نیستی ببینی چه شوری و چه حالیه
.
..
...
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم آقا

محتاج...
منظورم از کندن و رفتن ،مشهدالرضا بود...
تنهایی...

پاسخ:
پاسخ:
بنده منظورم از دنیا بود...

تنهایی...

امید که این رفتن از دنیا تو مشهد الرضا باشه

ممنون بخاطر دعاهای خوبتون

یاعلی
واستون آرزوی شهادت میکنم ولی نه به این زودیا
نه به زودیه احمدی روشن
کلی کار نکرده دارید شما


دلم واسه همسرتون میسوزه
ازین حرفا جلوش نزنید خدایی
خیلی اذیت میشه

این خوبه که هر لحظه به فکر مرگید ولی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام

چند روز پیش با رفقای احمدی روشن جلسه داشتم.
چند ساعتی با هم صحبت کردیم.

الان تنها چیزی که میخوام همینه.
خدا تو جوونی عمرمون رو بگیره...

مرگ یکی از نزدیک ترین رفقاست که حتی تو اوج تنهایی هم آدمو تنها نمیذاره.

این حرفا خیلی هم اذیت کننده نیس!

هر چند به قول ایشون ما انگشت کوچیکه ی احمدی روشن هم نمیشیم!!!


اصولا آدما وقتی یکی رو از دست میدن تازه میفهمن کی بود.!

همسر ماهم ازین قاعده مستثنی نیست

یه شعر قدیمی هست که میگه:

تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم
روزی سراغ بخت من آیی که نیستم

پیداست از گلاب سرشکم که همچو گل
یک روز خنده کردم و عمری گریستم...


+ برای اون قضیه هم نگران نباشید
اونی که باید بساط رشد شمارو محیا کنه میتونه این بساط رو از اونجا که برای ثبت نام رفتید منتقل کنیه به اون جایی که الان هستید.

حرف پدر و مادر حجته(تا هستن باید به حرفاشون گوش داد و نوکریشون رو کرد...)

یاعلی
سلام
خوش به حالتون...
التماس دعا
یاعلی علیه السلام

پاسخ:
پاسخ:
سلام

الان شما منظورتون من بودم؟!!!!!


محتاجیم.

یاعلی را شدیدا عشق است
سلام
ان شالله شهادت نصیبت تون باشه
البته اگه همه ادم های خوب دنیا شهید بشن بعد اونوقت پست های مهم مملکت دست کیا بیفته
ان شالله خدا بهتون یه عمر طولانی بهتون بده اونقدر برا سربلندی اسلام و ایران تلاش بکنید که چشم همه دشمن ها در بیاد ! و ایشالله ظهور امام مون رو ببینید و توی رکاب خودشون شهید بشید
شهادت خیلی خوبه اما ادم های خوبی مثل شما اگه برا شهادت خودشون دعا کنند خیلی به ضرر بقیه مردم تموم میشه
حق این انقلاب و این دینه که شما بنده های خوب برای اعتلاش زنده بمونید
این دعاها رو دیگه نکنید
بابت اون پی دی افم :
این مدت کلی درگیر فعالیت های جشن شکوفه ها ( ورودی ) بچه های دانشکده مون بودم

کانون های قران - هیئت - بسیج - نهاد رهبری با ما بود

یه سر درگیر بودیم

ایشالله فردا که این جشن ورودی تموم شه کار تموم زیاد دارم و توی اولویت تموم کردن همون مطالب

هرچند از خوندنش اونقدر حرص میخورم که دچار سردرد های خیلی شدید میشم و واقعا ده پونزده صفحه بیشتر نمیتونم بخونم و تا اخر روز ذهنم درگیر میشه

ان شالله خدا عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام

دعا بفرمایید اینقدر بتونیم برای اسلام تلاش کنیم که دشمن برای سرمون جایزه بذاره.

شهادت هدف نیس! یه جورایی راهه!

هدف رضایت محبوبه!

حالا اگر این رضایت تو شهادت باشه چه بهتر.

فعلا که تو حرص و خون جگر خوردنه!

دعا بفرمایید تو راه مبارزه ثابت قدم باشیم...

+
ما شاالله به این همه فعالیت

خدایی قدر این روزایی که الان دارید رو بدونید. چند وقت دیگه که وارد زندگی بشید اینقدر سرتون شلوغ میشه که این کارها و فعالیت ها براتون میشه آرزو!

رزمنده های جبهه حق رو هم دعا بفرمایید.

ضمنا از لطفتون ممنون

یاعلی
سلام

چرا گاهی وقتا بلاگفا به روزشدن شما رو نشون نمیده!
بلاگفا بسیار نامرد تشریف دارند!!!
همین شد که ما هم ....

یه وقتایی هست،آدم ناخودآگاه یه چیزی به مذاقش خوش میاد و دائم همون رو تکرار میکنه،حکایت ِ دائم الگوش دادن شماست :))

ان شاءلله دلتون لبریز آرامش باشه ...

التماس دعا
یاعلی.

پاسخ:
پاسخ:
سلام

هیسسسسسسسسس!
آروم بگید میشنوه خب!

اتفاقا بخاطر همین دلیل ما هم بدنبال اسباب کشی هستیم(دنبال خونه ایم! هنوز دو خابه پیدا نکردیم!)

یه وختایی هست خدا میخواد یه چیزایی رو اینقدر برات تکرار کنه که عین دانش آموز اول دبستانی حسابی برات ملکه بشه...

اونوخته که یهو بی اختیار وسط شلوغی کارها و روزمرگی ها زیر لب میگی:

مثل هرشب دلم برات کفتره سلطان
تو این شلوغی مارو یادت نره سلطان...

و این قدر تکرارش میکنی که.....................................

دعا بفرمایید دلمون لبریز از التهاب باشه.
التهابی که با رسیدن به محبوب آروم بشه.

یاعلی
آدم که غمگین می شود
خودش را جدا می کند از جمع
که مبادا آسیبی به خوشی های دیگران بزند ...
مورد فراموشی قرار می گیرد
و تنهاتر و تنهاتر می شود
آنچنان در تنهـایی خود غـرق می شود که
دیگـر با هیـچ تلنگری بر نمی خیزد
و این آغاز تلخ یک پایان است ..

پاسخ:
پاسخ:
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز دل
ور نه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت!


خیلی از کامنتتون لذت بردم. حقیقتی شیرین به شیرینی شکلات تلخ!

ممنون

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">