مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

آبرو نمیبری...

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

دلم شکسته ، دلم را نمی خری آقا!؟
مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا!؟

اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم...
تو آبروی کسی را نمی بری آقا


برگرفته از سایت دل تنگ امام زمان (عج)


+
 آنقدر عاشق معشوقش شده بود که هر چه داشت خرج او کرده بود.
 دیگر چیزی برایش نمانده بود. فقیر فقیر شده بود.
نمی دانست چه کند.
 ناگهان صدایی شنید.
یادش آمد هنوز چیزی برای فدا کردن دارد.
 به خیمه رفت تا علی اصغر را هم بیاورد....


++
بخدا دست خودم نیست
حالم خرابه
چند شبه قسمت آخر مختار هم تموم شده!
عزا گرفتم شبها به چه بهانه ای اشک بریزم...


+++
 فهمیده ام
هیچ چیز
به اندازه ی سادگی
زیبا نیست...

ساده میگویم:
دوستت دارم حسین...

۹۲/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۷)

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۷ مجنون علی
کج راهه اند بی قدمت راست راهه ها
بی قدر در رسای تو اند این سیاهه ها
قلبم پر است از تو و این فلبداهه ها
یکتایی تو علت کفر الاهه ها
افتاده ام به خاک و صدا میزنم تو را
آقا بگیر دست مرا مرتضی علی...
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
افتاده ام به خاک و صدا میزنم تو را
دستم بگیر... جان حسینت... ترو خدا


یاعلی
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۳ مجنون علی
سلام
متنتو که خوندم با خودم فک کردم دیدم نه...
ارباب بهترین چیزشو گذاشت آخره آخر...
همه عزیزاشو داد تو میدون جنگ
عباس
علی اکبر
قاسم
علی اصغر
پسرای خواهر
و...
اما شبیه زهراش، دردونشو نگه داشت تو خرابه داد...

رقیه جان :
تا یادت می کنم
بارانِ اشکم سرازیر می شود ؛
نمی دانستم
لمس خیالت هم
وضو می خواهد !
یا رقیه

پاسخ:
پاسخ:
سلام

یادش که می افتم
چشمانم زیبا میشود....

امان از خرابه
امان از خرابه
امان از خرابه...

امان...
حسین من بیا و این دل شکسته را بخر
حسین من مسافر جامانده را با خود ببر ..

پاسخ:
پاسخ:
خدا اگر جواب میدهی که هیچ!
ولی اگر جواب میکنی ، حسین...
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۹ مجنون علی
ای وای اگر پا به حرم بگذاری
یک تکه ز دیوار حرم برداری
شیعه به حریم عمه جان حساس است
گفتم که بگوش سگی ات بسپارى
یا زینب

پاسخ:
پاسخ:
سلام

پرچم عباس بر روی حریمت در دمشق
تا شنیدم نصب شد دیگر خیالم تخت شد...

جون ما فدای عمه سادات

یاعلی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۹ دلـــ تنگـــ امام زمان(عج)
....من از کودکی عاشقت بوده ام
قبولم نما گرچه آلوده ام

به عشق تو هرکس که منسوب شد
اگر بد بود عاقبت خوب شد .... /علی انسانی


للحق

پاسخ:
پاسخ:
هیییییییییییییییییی

تمام افتخارش هم همین بود(مادرم)
مرا از کودکی نذر شما کرد

بقول قدیمیا

هر کجا نامت شنیدم یا حسین
از پی ات با سر دویدم یا حسین....

یاعلی
در کوی عاشقی دلشکستگی میخرند و بس

پاسخ:
پاسخ:
در کوی ما شکسته دلی میخرند و بس

بازار خود فروشی از آن سوی دیگر است


یاعلی
۱۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۴۸ قیام برای الله
سلام یادش آمد...خیلی زیبا بودآفرین علی جان.قربونت صفات.

پاسخ:
پاسخ:
سلام

فدای شما حاج آقا گلپور
ترو خدا خیلی دعامون کنید

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">