مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

برای همسرم...

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۴۲ ق.ظ
 

خدا یک پسر به من بدهد
اسمش را بگذارم «حسین»
بعد من بشوم «ام‌الحسین»
و او بشود «حسین ِ فاطمه»

که از ته دلم صدایش کنم: «حسین»‌م، مادرم، عزیزم..

به بقیه بسپارم که هوای «حسین»‌م را داشته باشند
خاطر «حسین»‌م را اذیت نکنند
صدا برای «حسین»‌م بلند نکنند
یادم باشد که «حسین»‌م را جایی تنها نگذارم

یک لیوان آب همیشه دم دستم باشد که هیچ وقت «حسین»‌م احساس تشنگی نکند..

و «حسین»‌م بشود برای من روضه‌ی مصور...

آهسته عاشق میشوم



پ.ن:

خدایا...

نمیدونم طاقتشو دارم یا نه!

ولی دلم میخواهد بهم یه پسر خوب و رعنا بدی

اسمشو بذارم "حسین"

با خون جگر بزرگش کنم

با عشق اباعبدالله تربیتش کنم

وقتی جوون شد بفرستمش تو سپاه حضرت

تو راه ارباب جلوم پرپر بشه

منم نیگاش کنم و کیف کنم و...

لبخند رضایت...

آخ که چه کیفی داره...

زندگیتو بزاری جلوی پای ارباب

غرق خون

بعدم با شرمندگی سرتو بندازی پایین

تقبل منا هذا القربان...

۹۱/۱۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۷)

کاش خدا یک پسر به من بدهد ...
اسمش را می گذارم "حسین"
بعد می شود حسین ِ فاطمه ...

خدا می شود ؟!!




سلام
میگن اگه مادری اسم پسرش رو بذاره حسین
هر وقت صداش بزنه "حسین جان"

مادر سادات در بهشت ناله میزنه که خدایا!
اگه "حسین" پسر خودش رو میگه سلامتش بدار
اما اگه "حسین" پسر من رو میگه
بهش بگید که بین دو نهر آب... با لب تشنه.......

صلی الله علیک یا مظلوم

تمام زندگی ام نذر روضه های شما
سنین کودکی ام نذر روضه های شما

ابا عبدالله...
خودم که هیچ
کل خانواده ام را نذر کرده ام برای تو قربانی کنم.
شما عنایت کنید و
به حرمت غلامتان حضرت جون
مارا هم بپذیرید...

یاعلی
شرمنده ایم ز دوست که دل نیست قابلش...
باید برای هدیه سری دست و پا کنیم




سلام
سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند.
نه بر آن دلبر شیرین که شور افکنده دنیا را!!!

مخلصیم داداش

اباعبدالله...
هر ناز که بفروشی من مشتری نقدم
اینک سر من بستان از بابت بیعانه

ناز تو را به قیمت جان می خریم ما.
اینگونه نقد جنس خریدن خوش است خوش

یاعلی
ان شاء الله




سلام
سلام خوشبحالتون
من که مدتیه بد جور هدفمو تمام آرزوهامو گم کردم...رفتم تو یه کمای عمیق...انقد عمیق...بی تفاوت شدم...خیلی سخته...خیلی...
تنبل شدم ...تنبل...
بعضی وقتا دلم میخواد بزنم زیر همه چیز این دنیا...ولی نمیشه...
دلم خیلی خیلی پر...دلم میخواست همشو بگم...ای داد..
دعا کنید خوب شم...




سلام
حال و روزتون رو درک میکنم
شاید حال و روز 7 سال پیش من هم همینطور بود تا قبل اینکه...
تا قبل اینکه اون اتفاق بزرگ تو زندگیم افتاد و رنگ همه چیز برام عوض شد و از اون روز تا حالا هیچ وقت دیگه اون مشکلات قبلی برام پیش نیومد...
فقط یه ترس...
همراه امید...

نکنه از دستم ناراحت بشه...
همین.
تموم زندگی و آرزوم خلاصه شد تو همین جمله...

در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم...

کافیه حضرت محبوب یه لحظه نگام کنه.
همه چی عالیه تو دنیا
و وای به اون لحظه ای که یه لحظه....
نه!
حتی فکرشم برام سخته
خدانکنه...
خدا....
داشتم همینطور پست هایتان را می خواندم نظر اول این پست و جوابیه شما...
اشک مدام...




اشک مدام...
شرب مدام...

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ای بیخبر ز لذت شرب مدام ما
این اشک ها
نوش جان همه عاشقان
سلام برادر
خوب بلدین بغض مارو......

واقعأ که......
دعابفرماییدکه من هم شاهد اون لحظه ی زیبا باشم
دعا بفرمایید لایق باشیم
دعابفرمایید که هدیه مان راقبول کنند
کاش صلاحیت تربیت کردن سربازامام را خدابه من که کنیزمادرم ،فاطمه زهرا(ص) هستم بده
کاش لیاقت مادری همچین فرزندیوخدا به من روسیاه بده
کاش.....

دعایم کن که من محتاج محتاجم





سلام

حالا دیگه ما شدیم برادر دیگه؟!!!!

باژه....

بروی چشم

یاعلی
شما برادر نیستید
سرورما هستید
تاج سرمایید همسر عزیزم




سلام

مخلصیم حاج خانوم
نفرمایید تروخدا...

خدا شمارو نگه داره برای ما...

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">