مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

دوای غمتان غیر غبار حرم کرب و بلا نیست

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ
به اذن و مدد خالق یکتا

و به اذن نبی الله

و به اذن علی عالی اعلا و

به اذن همه ی عشق خداوند حیا حضرت زهرا

و به اذن حسن،آقای کریمان دو دنیا

و به اذن و مدد خون خدا صاحب دل ها

و با رخصت از شیر علمدار حرم،حضرت سقا،

به اذن اقیانوس غم و درد و بلا زینب کبری

اگر غرق غم و ماتم و دردید و

اگر مثل خزان خسته و زردید و

اگر از در خورشید جدا مانده و سردید و

اگر هر چه مفاتیح نوشتست به لب زمزمه کردید

بدانید

و بدانید

دوای غمتان غیر غبار حرم کرب و بلا نیست

نگردید

دوای غمتان غیر غبار حرم کرب و بلا نیست...




سلام
حضرت آقا...
سلام
صاحب قلبم...

ینی میشه؟...

۹۲/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۳۳)

سلام
ان شاالله هر چه زودتر روزیتون بشه زیارتشان...
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام

ان شاالله با معرفت

قسمت همه عاشقا

یاعلی
سلام ...

کاش زودتر روزی مان کنند ...
اللهم الرزقنا کربلا...

پاسخ:
پاسخ:
سلام

با معرفت ان شاالله

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
آیا شود که قسمت ما کربلا کنند؟...
هیئت عاشورائیان، ماه محرم فک کنم سه سال پیش، اقای یزدخواستی اینو میخوند.معرکه بود! ضبطش کرده بودما! نمیدونم چی شد!
راستی! هیئت عاشورائیان نبودین شما؟جلسات بهشت؟
انشالله روزی همه

پاسخ:
پاسخ:
سلام

این شعر اصلشو حمیدمون خونده
انشاالله برگردم اصفهان میذارم تو صندوق بیان دانلودش کنید کیف کنین.

ما عاشورائیانم بودیم.

اتفاقن الان هم با چند تا از بچه های فعالشون دوستم. خدمت آقای ملتجی هم که ارادت داریم.

اخیرا شنیدم دارن برنامه های مدیریت فرهنگی خیلی قوی اجرا میکنن تو اصفهان.

یاعلی
سلام
به سلامتی ان شاءالله
دوست ما سعیده خانم که کامنت میذاشتن دارن میرن کربلا اومدن اصفهان بعدشم رفتند یزد به عنوان مسیول قرار بود برن دم اتوبوس دیدن اسم ایشون برا مانیفست رد نشده(یعنی خیلی نادره صاف سر این بنده خدا اومده):|
بعد وقتی این اتفاق برا سعیده افتاد دیدم خق داشتم هر سه باری که رفتم انقدر دل نگران بودم و هی میگفتم تا وقتی جلو ضریح نباشم باورم نمیشه
ان شاءالله به زودی زود برید زیارتشون با دست پر
با هیات رفتن صفاش یک چیز دیگه اس ما که همیشه به واسطه خانم بودنمون به اقایون که راحت تو صحن سینه میزدن وضجه میزدن بدون اینکه نگران باشند کی صداشون رو شنید و کی نگاه میکنه غبطه میخوردیم به خصوص اونایی که هیاتی اومده بودن
+نمیدونم به شما گفتم یا نه ولی از در حرم ارباب ک رو به رو تل زینبیه است بیایید بیرون وقتی روبروی تل بایستید سمت چپتون کنار تل یک سری پله است که میره بالا و به یک بازارچه باریک میخوره این بازارچه رو برید داخل به اواسطش که برسید سمت چپش یک مغازه تربت فروشی هست که برای یک ایرانی مقیم کربلاست اقا سید طباطبایی خیلی معروف از بعد نماز مغرب به مدت نیم ساعت به هر زایر یک بسته کوچیک تربت اصل میده-
سی تا مهر رایگان هم به هر زایر هدیه میدن ایشون
خیلی شلوغ میشه زود هم تموم میشه ، زود برید
+قبل سفرتون یک کتاب هست شاید خونده باشید برا حاج اقا معماره یه اسم مسیر وصال حتما حتما بخونیدش ! فکرکنم بتونید پیداش کنید تو نمایشگاه کتاب دو هفته پیش هم دیدمش اگر نتونستید م.ن دارمش یک جایی بفرمایید برم بذارم و بسپارم بعد برید بگیرید. یا یک جوری به دست خامنتون برسونم-حالا هر طور که میدونید. ولی قطع به یقین پیداش میکنید-البته احتمال زیاد خونده باشیدش-
قصد منبر پراکنی نبود فقط انتقال یک سری تجربه که خودم بعضیاشو خیلی دیر فهمیدم!
در پناه حق
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام

خیلی نگرانم! نمیدونم چرا!

+
عه! مادرم هم همیشه میرن پیش این بنده خدا. خیلی هم تعریف میکنن ازشون.
انشاالله قسمت بشه بریم. ممنون که گفتید.

++
به لطف خدا پیداش میکنم و حتمن میخونم
بازم از لطفتون ممنون

اختیار دارید. همیشه از افاضات شما استفاده میکنیم
یاعلی
اللهم رزقنا کربلا
بحق فاطمه الزهرا
سلام...
منو کجا بردی حاجی؟؟؟؟
هرکس که بگرید و بگریاند.... خدا خیرت بده
یاد این مجلس بخیر............
.
.
.
این شعرو حمید برام خوند؛ از دل خوند به دل سیاهم نشست...
(فک کنم اولین کامنتی که تو وبلاگ قبلیتم گذاشتم همین بود)
باز مینویسمش چون ملکه ایران بانو فاطمه معصومه(س) فرمودن هرجا دوتا شیعه جمع میشن یه یاعلی بگن؛ذکرفضیلت پدربزرگوارمون علی بن ابی طالب کنن؛ تو محرم روضه امیرالمومنین بخونین؛ تو شادی و غم علی فقط علی...
(این کلام نورانی رو بانو در خواب به یکی از بزرگان قم فرمودن شب اول محرم)
خدا دست به آیینه خود زد
خدا سنگ علی بر سینه خود زد
و فرمود به جبرییل بخوان مدح نگار ازلی را
بخوان شمه ای و ذره ای از مدح علی را
و جبرییل چنین خواند و چنین گفت و به عالم همه فهماند:
الا مردم عالم بدانید که شاه است فقط حیدر کرار....
بود آبروی عرش غبار حرم حیدر کرار....
بدانیییییییییییییید
اگر کعبه شده قبله فقط بوده ز یمن قدم حیدر کرار....
.
.
.
یا علی
مولای من....
آقای من....
ارباب من....
یه نیم نگا........

.
.
اوووووووه چقد حرف زدممممممم

یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام

آره داداش. منم از تک تک این شعرا خاطره دارم...
چه روزهایی بود. از اراک آخر هفته میومدم اصفهان فقط برای همین هیئت روزای جمعه و روضه ای که حمید میخوند. یادش بخیر...

علی کیست همانی که خدا داده به او هستی خود را
و هستی خدا کیست بجز حضرت زهرا...


بقول حمید

ترو خدا... آقا
یه نیم نگا... آقا
یه کربلا... آقا
یه کربلا... آقا

به حلقه های ضریحت دلم گره خورده...
سلام

حق گفتی .حق ...

رزق و روزی همه زیارت کویش ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام

انشاالله با معرفت و بزودی

یاعلی
جایی که کوه خضر به زحمت بایستد
شاعر چگونه پیش تو راحت بایستد
نزدیک می‌شوم به تو چیزی نمانده است
قلبم از اشتیاق زیارت بایستد
بانو سلام کاش زمان با همین سلام
در آستانه در ساعت بایستد
و گردش نگاه تو در بین زائران
روی من – این فتاده به لکنت – بایستد
تا فارغ از تمام جهان روح خسته‌ام
در محضر شما دو سه رکعت بایستد
بانو اجازه هست که بار گناه من
در کنج صحن این شب خلوت بایستد؟
در این حرم هزار هزار آیه عذاب
هم وزن با یک آیه رحمت بایستد
باید قنوت حاجت بی‌انتهای ما
زیر رواق‌های کرامت بایستد
شیعه به شوق مرقد زهرا به قم رسید
طاقت نداشت تا به قیامت بایستد
آنکس که جای فاطمه در قم نشسته است
در روز حشر هم به شفاعت بایستد
تو خواهر امام غریبی و این غزل
با بیت‌هاش در صف بیعت بایستد
من واژه واژه عطر تو را پخش می‌کنم
حتی اگر نسیم ز حرکت بایستد
این شعر مست تکیه زده بر ضریح تو
مستی که روی پاش به زحمت بایستد
هادی جان فدا

پاسخ:
پاسخ:
شیعه به شوق مرقد زهرا به قم رسید...

سلام بر بانو...
سلام
انقدر دلم مشفول سعیده ی بنده خدا بود که یادم رفت بگم
وقتی خبر کربلا رفتن بقیه رو میشنوم خیلی خوشحال میشم حتی بیشتر از وقتیکه خودم قراره برم.
ان شاءالله بدون هیچ مشکلی مسافر کربلا باشید و سفر پرباری براتون باشه
واقعا خوشحال شدم
ان شاءالله با دست خالی برید دست خالی تر برگردید(منظورم اینه که بنده تر از قبل بشید بیشتر از قبل بیچاره حسین بشید)
خوش به سعادتتون
نمیدونم چی بگم...واقعا نمیدونم..
+اولین بار که میخواستم برم کربلا انقدر برام مهم بود که بر هر استادی تو هر طرحی میگفتم حرف استاد لطفی داغونم کرد با گریه بهم گفتند وقتی رفتید قلبتون رو بذارید رو ضریح ارباب و بگید آقا چیکارم داشتید این قلب برا شما،
+یک سخنرانی از حاج اقا شیخ بهایی که تو جلسه توجیهی کربلا برامون حرف زدن دارم(سه سال پیش) اگر مایلید بگید میذارم تو صندوق بیان و لینکشو میذارم براتون-فکر کنم میشناسینشون از نزدیکترین و بهترین شاگردهای حاج اقا معمارند به گردن مابچه های دانشگاه یزد هم خیلی حق دارند-
+مبارکتون باشه سفر عشق، ان شاءالله پشت بندش اربعین پیاده اش قسمتتون بشه-
دعا بفرمایید
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بقول آقای بقایی
کربلا که میروی
همه چیزت را با خودت بیاور...
همه نداری ات را.

+ قلبتون رو بذارید رو ضریح ارباب...
بعدش دیگه فک کنم دنیا از حرکت وایسه. ینی هیچ تصوری از لحظه بعدش ندارم به خدا!

+ممنون میشم برام بذارید
این روزا خیلی نیاز دارم. خیلی دلهره دارم.

+اربعین... پیاده...
آرزویی ازین بزرگتر نیست بخدا

ازتون فعلن تشکر نمیکنم.
طلبتون تا نجف!

یاعلی
نمیدونم چرا تمام مدت تایپ احساس میکردم قبلا همه این حرفها رو قبل اینجا نوشته بودم!!!!

پاسخ:
پاسخ:
نمیدونم چرا تمام مدت خوندن احساس میکردم قبلا همه این حرفها رو اینجا خونده بودم!!!
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۲ مَـ ه جَـبـیـن
منم دلم کربلآ میخواد .. پسرخاله م این روزا رفتنی میشن ..

» خدا روزی ه تون کنه .. روزی ه همه آرزومندان ..

ه ه ه
ه ه
(اشک )

پاسخ:
پاسخ:
سلام

کربلا...

چنان خراب میکند که نتوان ساخت
و چنان میسازد که نتوان خراب کرد...

ان شاالله سالی چند بار نصیبتون/نصیبمون/نصیبشون

یاعلی

ها راستی خوش اومدین :)
سلام علیکم

از خودم خجالت میکشم
تازگی به این زیاد فکر میکنم
که من هی میگم میخوام برم کربلا ولی یه ذره متوجه نشدم دوست داشتن امام حسین یعنی چی پذیرفتن ولایت حضرت علی یعنی چی ؟ برم نجف ؟ برم کربلا ؟ برا چی ؟ نمیدونم چرا بعضی وقتا فک میکنم خواستنم واقعی نیست وگرنه حتما دعوتم میکردن تا الان


اِی کاش میفهمیدم یعنی چه ؟ اینا شعار نیست ؟ حرفای قشنگ احساسی هم نیست ؟ ولی حرفیه که زیاد با خودم تکرار میکنم ؟



خداقوت متن زیبایتان
بسیار شعر زیبایی بود
یاعلی(صلوات برای فرج)
انشاالله قسمتتون کربلا

پاسخ:
پاسخ:
سلام

حمید قدیما یه چیزی میگفت خیلی دوست داشتم:

کربلایی شدن هنر نیست...
حسینی شدن مهمه!

هیئتی شدن مهم نیست...
حسینی شدن مهمه...

این فکرایی که گفتید خوره ایه که سالهاست به جونم افتاده! و تهش هم به یه جمله رسیدم.

من از حسین(علیه السلام) هیچ نفهمیدم...

اینجا بود که یه بنده خدایی در گوشم زمزمه کرد:
مدعی هرگز مزن بیهوده لاف عاشقی
این حسین تنها یک عاشق دارد آن هم زینب است

خلاصه این شد که این شعر شد ورد زبونمون و اعتراف کردیم به ارباب که کم آوردیم:
از دست زمانه تیر باید بخوری
دائم غم ناگزیر باید بخوری
صد مرتبه گفتم عاشقی کار تونیست!
بچه! تو هنوز شیر باید بخوری....

خلاصه ما رفتیم دنبال گردو بازیمون و عشق و عاشقی رو سپردیم به اهلش...

ولی این دل وامونده...........
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۸ مَـ ه جَـبـیـن
سلآم ..

» من لینکِ تون کردم /بااجازه البت!/

ممنون :)
همیشه فک میکردم /خانم/ هستین :| ،، وقتی واردِ وبِ تون شدم فهمیدم کِ داستان ه عکسِ !
:دی

خلاصه با عرض پوزش !

پاسخ:
پاسخ:
سلام

راستش هنوز که هنوزه نفهمیدم زن بودن سخت تره یا مرد بودن!
شاید هر دوش!

لذا ترجیح میدم تو همین جایگاهی که هستم (مرد) باشم...

کسی که پشت و پناه یه خونوادس
کسی که مایه آرامش خونوادشه
کسی که سختی میکشه برای آسایش خونوادش
کسی که شونه هاش برای گریه های دیگرانه و خودش.....

دعا بفرمایید بتونیم واقعن مرد باشیم نه اسمن

یاعلی

(لینک شدید با اجازه/خوشحالم از آشنائیتون)
السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین ..

پاسخ:
پاسخ:
دلمان به مستحبی خوش است
که جوابش واجب است...

اما کو گوش شنوا

سلام آقا... آقا سلام... سلام آقای خوبم...
سلام
اینجا گریبان چاک زدن تنها کاریست که می توان برای مظلومیت تو کرد حسین جان....
یه دستبند "یا حسین" گرفته بودم ولایت خودمون رفتم کربلا دستم بود...تو حرم کنار شیش گوش گمش کردم...
حتما حکمتی داشته...
یاحسین هنوز نام تو بردن کمال بی ادبی است ...
السلام علی العطشان بالارض الکربلاء...

پاسخ:
پاسخ:
حرم تا حرم پر کشیدن داره
مثه آهو اینجا دویدن داره
حرم تا حرم ناله ی فاطمس
و اینجاست که جامه دریدن داره....

خواب این شبهام... بین الحرمین...
من کربلا رفتم تو سن19سالگی یه بهشته روی زمین
نمیدونی بین الحرمینش چه حال وهوایی داره
اخخخخخخخخخخخ اقا جون دلتنگتم شدید
دلم برا شش گوشت تنگ شده
یعنی بازم گذرناممو امضامیکنی؟؟؟؟؟
اسلام علیک یااباعبدالله سلام منو از راه دور بپذیر اقاجان
بهم سربزنی خوشحال میشم

پاسخ:
پاسخ:
سلام

خوش بحالتون

میگن اونایی که نرفتن یه درد دارن اونا که رفتن و دیدن و برگشتن هزار تا...

درسته؟

خدا قسمت همتون کنه سالی چند بار

یاعلی
اینو یادم رفت بگم برای اینکه برم کربلا واقا مهمونم کنن 3سال هرشب زیارت عاشوراخوندم
هرکی عاشقه ودم از عاشقی میزنه امتحان کنه شاید چند سال طول بکشه ولی بالاخره اسمش میره تو لیست زایران اباعبدالله
اگه خوندی برای من حقیر هم دعاکنید این روزا محتاج دعا هستم
دعا در حق دیگران زودتر براورده میشه

پاسخ:
پاسخ:
عجب...
هر شب زیارت اباعبدالله نوشته شده براتون دیگه... خوشبحالتون.
مام از دور بعد هر نماز سلام میدیم خدمت حضرت

دعاگوتون هستیم شدیدن.

یاعلی
بسیار زیبا بود صحبت هاتون جناب
و همین طور شعر دل نشین
حرف هاتون حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر ارباب ما...
دوای غمتان غیر غبار حرم کرب و بلا نیست...
آتیشمون زدی....

پاسخ:
پاسخ:
عشق است و آتش و خون
داغ است و درد دوری

کی میتوان نگفتن
کی میتوان صبوری....
پس نظر من کووووووووووووووووووووووووووووو

پاسخ:
پاسخ:
ایناهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش عزیز
بدترش اینه که روز 7 محرم اونجا باشی...
بعدش وسط بین الحرمین ..بارون بگیره ........
.
.
بس کن رباب .. سر به سر غم گذاشتی . . .

پاسخ:
پاسخ:
بس کن رباب سر به سر غم گذاشتی
اصلا خیال کن که تو اصغر نداشتی...

بس کن رباب...

بس کن رباب...

حاجی با این حرفها این آتیش دل مارو......
کربلا عرش خدا رو زمینه
آرزوی ما دیدن اون سرزمینه...

دعا کنید یه سفر دانشجویی قسمتم بشه، شنیدم صفای خاصی داره...

راستی وب جالبی دارید. خدا قبول کنه.

پاسخ:
پاسخ:
میگن نمیدونی چقد قشنگه بین الحرمین

دور تا دورش نخلای سبز صفا میده به عالمین

همه رفتن کربلا...

من نرفتم ای خدا...

تا نروم به کربلا...

با تو قهرم ای خدا...

اون سالی که این شعرو حمید تو هیئت خوند خیلیا اعتراض کردن که این چه جور شعریه و درست نیست.
ولی یه سری بچه ها خیلی دلشون شکست و گریه کردن. حتی وقتی جلسه تموم شده بود هم نشسته بودن دور هم و گریه میکردن...

ولی خدائی خود خدا ناز بچه ها رو خرید. ماه بعدش خیلیا رفتن کربلا...

ولی من بازم جاموندم!

ان شاالله قسمت شما و همه اونایی که دوست دارن برن. هرچه زودتر...

یا اباعبدالله...
ترو خدا نگاه کن درد دلهای این محبانت رو...
غیر از فدات شدن هیچی دیگه نمیخوان بخدا...

آقا یا حسین
سلام دادا
تو ماه رمضان سر این دعا هی دودل میشدم چی بگم:
وارزقنی حج بیتک الحرام را زمزمه کنم یا وارزقنی زیارت قبر الحسین را؟
هر چند که خداوند متعال بخشنده تر ازاین حرفاست.
دادا دلمون رو شکوندی،خدا دلتو بشکنه،اون وقت دعا کنی همه با هم بریم کربلا!!!!

آه حسین جان:
خیلی دلم گرفته برای محرمت
من زنده ام فقط به هوای محرمت

یا هادی دادا
دعامون کن شدید.

پاسخ:
پاسخ:
اینجا دل شکسته فقط میخرند و بس...

سلام داداشم

اونسال که رفته بودم حج
با انگشتم روی پرده ی کعبه نوشتم:

تو کجا... کربلا کجا...

خدایا مارو کربلا نرفته ازین دنیا نبر...

دلای ما باید بشکنه مشتی تا ارباب نگاهشون کنه.

قربون دلای شکسته ی عاشقا


یاعلی
اره واقعا اونایی که ندیدن یه درد دارن اونایی که شش گوشه رو دیدن هزار درد
همیشه از اقامیخواستم جلوی شش گوشه بایستمو زیارت عاشورا بخونم
بار اولی که چشمم به شش گوشه افتاد
وایییییییییییییییییییییی خدا چ حالی داد فقط اشک میریختم
یعنی میشه بازم برم؟
اقا میدونی میخوام با کی برم پس قسمتم کن
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
دلم میخواد زیبا بمیرم
دلو بزنم دریا بمیرم

تو حرم مشغول خوندنه
زیارت عاشورا بمیرم...

هیچ نمیتونم تصور کنم زیارت عاشورا ... تو حرم....

این لذت فک کنم فقط تو بهشت باشه که بشه از نزدیک به حسین(ع) سلام داد و جواب شنید....

و چه بهشتی بهتر از کربلا....
میگن توبین الحرمین پابرهنه بشن وزیارت عاشورا روبخونن خیلی ثواب داره
منو مامانم این کارو کردیم از حرم امام حسین کفش وجوراب وکندیم رفتیم حرم اقاابوالفضل
این کارو کردین یاد منم بکنید
ببین چقدر دارم ازاونجامیگم نیای برگردیو بگی فراموش کردیم یادت بکنیماااااااااااااااا
دلم تنگ شده برا کربلا

پاسخ:
پاسخ:
وای خدا....

ینی میشه زنده باشم و این صحنه رو ببینم؟!

زیارت عاشورا تو بین الحرمین...
هیچ تصوری ازش نمیتونم داشته باشم.
خدا....
وقتی مخواین وارد حرم امام حسین بشین یه اقایی دم در نشستن دارن اسمای کسایی رو که وارد میشن ومینویسن
بامعرفت وادب وارد بشین
(داره اسمتون میره تو لیست زایرین اباعبدالله اونم به دست خود اقا)
راستی میدونستی زایرین اباعبدالله تا 1سال زایر محسوب میشن
خوش به سعادتت

پاسخ:
پاسخ:
تا کربلا نرفته ای
هر تصوری از بهشت داری
توهمی بیش نیست....


+
اشک...
...
...
..
.
http://abdezahra700.blogfa.com/post/118

پاسخ:
پاسخ:
سلام

دیدم داداش
ممنون عزیز

پرچم سیدا همیشه بالاست.

یاعلی
خب اقا علیرضا خان میای کامنت میذاری اسم خودتون روبذارید که ادم اشتباه نکنه
ببخشید
منم حصان خانومم میگین جناب حصان حس میکنم نمیدونین پسرم یا دخمل

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خب اینم یه نوع بیماریه دیگه!

خدائی واقعن نمیدونستم خانوم هستید یا آقا!

مسئولین موجکریم برای این شفاف سازی!
به فاصله حرم اقام امام حسین واقام ابوالفضل عباس بین الحرمین میگین

پاسخ:
پاسخ:
نه!

یه جا هست تو بهشت.
بهش میگن بین الحرمین...

نشنیدی؟

یه خیابون بهشتی اسمش بین الحرمینه
هر کجاش که پا میذاری جا قدمهای حسینه...
یه نگاه به پروفایل بندازید جای دوری نمیره داداش

پاسخ:
پاسخ:
اصولن نوشته های فرد برام مهمه نه شخصیت واقعیش و علاقه مندی هاش و آدرسش و اینا...

خیلی معتقدم به این شعر:

در سخن مخفی شدم مانند بو در برگ گل
هر که خواهد دیدنم گو در سخن بیند مرا...
گفتین نمیدونستین حصان دختره یاپسر منم حرف خودتونو بهتون پس دادم

پاسخ:
پاسخ:
سلام

آخه پروفایل نداشت! (ینی پیدا نکردم.)

البته نیازی ام نیس. حله...

یاعلی
کربلا که بودیم یادمه روحانی کاروان(خیلی باحال و باصفا بود،خدا حفظش کنه) میگفت:
امام حسین تک تک زائراشونو انتخاب میکنن و دعوت میکنن. مطمئن باشید برای تک تک تون نامه ای اومده "من الغریب الی الحبیب" که اجازه پیدا کردید بیایید.

پاسخ:
پاسخ:
من الغریب...
الی الحبیب...

ینی به مام نیگا کرده ارباب؟!

حسین جان
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است
ای بفدای چشم تو این چه نگاه کردن است...
اصلا کربلا یه بهت عجیبی داره، اگه رفتید و دیدید که آروم و قرار ندارید، نه توی حرم بند میشید و نه دور از حرم دوام میارید، تعجب نکنید... این خاصیت اون سرزمینه...
مگه میشه جایی که اهل حرم بی قرار بودن شیعه قرار بگیره؟!...

یه وقتایی توی حرم آدم دلش میخواد بشینه و فقط ضریحو نگاه کنه و زیر لب زمزمه کنه: "حسین آرام جانم" . یه وقتایی اونقدر بهت شدت میگیره که اصلا زبون آدم بند میاد، فقط نگاه میکنه... آدم باید خیلی حواسش به حالاتش باشه... اصرار به مدام حرف زدن نداشته باشه... گاهی سکوت گویای همه چیز هست...

ببخشید.شب جمعه است.دلم گرفته بود. همه پستهای کربلایی که سراغ داشتم رو سر زدم.از این رو مزاحم شدم.

گاهی فقط خاطرات همدمم هستند و همسفرایی که حس مشترک داشتیم... هیچکس دیگه حرفمو نمیفهمه...
"یاحسین"

پاسخ:
پاسخ:
آدم که کربلا میرود
زبانش بند بیاید بهتر است...

گوش بهتر کار میکند.

صداها را بهتر میشنود.

مثلا صدای ناله ای... غریب مادر...

دلمون رو بیش از پیش هوایی کردید جناب ثنا
خدا قسمتتون کنه سالی چند بار

یاعلی
منتظر یک اشاره م
هرچی که دارم بذارم
دلمو زیارت بیارم
منی که آواره م

دلم اگه بیقراره
چشام اگه هی میباره
ولی دلم غم نداره
آقا دوستم داره

کاش قدر زیارتو میدونستم...کاش همونجا میموندم... کاش همونجا که دم در صحن پام سست شد و نشستم دیگه پا نمیشدم...حیف که برگشتم و الان یکسال و نیمه که دارم میسوزم...سوختنی که حتی نمیشه ازش با دیگران حرف زد(نمیفهمن.خسته میشن.فک میکنن ریاکاری.و...)

پاسخ:
پاسخ:
آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمی شود...

این سوختن رو قرار نیست کسی بفهمه غیر از اونی که خودش سوختس...

همین که ارباب از دلای ما خبر داره برامون بسه.
بخدا نیازی نیست کسی این حرفمون رو بفهمه که ما بدون کربلا میمیریم...

فقط ارباب...

پشت مرا خالی نکن ای تکیه گاه من
نوکر فقط تکیه به ارباب میکند...

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">