مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

اول دفتر بنام ایزد دانا

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ب.ظ

بنام خدا


برای امسال سه تا کار رو تو لیست برنامه هام گذاشته بودم که حتما انجام بدم:

1-ادامه زبان با قدرت برای آیلس 7

2-شروع مجدد ورزش و آماده شدن برای دان 2

3-شروع یادگیری یه هنر


هر سه تای اینها متناسب با حال و هوای این روزها و شروع دهه چهارم زندگی بود.


بلطف خدا موفق شدم به توصیه استادم و با تاخیر چهار ماهه :)))) شماره 3 رو استارت بزنم و از دیروز رسما یک هنرجو هستم ^_^

اینم اولین سرمشق استاد 



پ.ن:

خلاصه اینکه خیلی مراقب کامنتاتون باشین

دیگه با یه مهندس معمولی طرف نیستین


بلکه با یه مهندس هنرررررررررمندددددد طرف هستید :))))

میرعماد آینده! (آیکون اعتماد به سقف!)





+

آقا چرا این حروف الفبای فارسی اینجوریه؟!

هر کاری میکنم الف درست در نمیاد :(((


البته هنوز سراغ بقیه حروف نرفتم ^_^




اصل مطلب:

استادمون بارها فرمودن که حتما برای دوره "پیری کوری" یه هنر یاد بگیرین

چون یه روزایی میرسه که در برابر مشکلات هیچ کاری ازتون نمیاد و در بدر دنبال یه چیزی میگردید که یکم بتونید از بار و فشار مشکلات کم کنید و نمیتونید.

اونجاس که هنر به کمکتون میاد و شمارو از دنیایی که توش گرفتار شدید بر میداره و میبره تو دنیای خودش.

اونجاس که میتونید خودتون باشید و از خودتون بودن لذت ببرید فارق از دنیا و هر آنچه در دنیاست.


پرسیدم چه هنری بهتره برای یکی مثه من؟

فرمودن با توجه به علاقت به شعر و شاعری خوشنویسی یاد بگیر...


و من در همین روز اول تمرین و ذوق و عشق و لذتی که داشتم فهمیدم دلیل این پیشنهاد رو 





++

الحق عاشق اون صدای قییییییژژژ قلم شدم 

وقتی کشیده میشه رو کاغذ ^_^

۹۸/۰۴/۱۰ موافقین ۱۴ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۲۷)

سلام
از دست شما آقایون.... تا مرحله ی عالی بیش رفتم اما یادم نیست خودمو هنرمند دونسته باشم :))

خوشنویسی عالیه.... فقط خیلیییییییی صبر می خواد. من خودم مشکل مهمم این بود که تند مینوشتم.... صبور نبودم!

دلم تنگ شد برای نوشتن!
موفق باشین ان شاء الله
پاسخ:
سلام

خب سطح هنرمندی ادما متفاوته :)

ما همین که رفتیم یه جلسه کلاس خودش هنره ^_^

حالا صبر کنید. وقتی ممتازیمو گرفتم بیشتر متوجه عمق هنر ما آقایون میشید :)))

+
جدا عالیه و لذت بخش
اصن اصل قضیه اش همین تمرین صبر و هماهنگیه
قشنگ آدم میره تو ذات حروف و کلمات و فکر و فکر و فکر...

عین مزه کردن حروف و کلمات و مفاهیم زیبا.

++
خو چرا ادامه ندادین؟
بنظرم حتما حتما ادامه بدین تا بالاترین سطح
حیفه واقعا

شما هم موفق باشین :)
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۳ شنگول العلما
معرق هم خوبه. 
با اره مویی شعر در بیارین. ^_^. 
من قبلا گوشم به صوت دینی، دستم به معرق بود. ^_^. 
پاسخ:
بله

کلا هنر خوبه

بویژه برای ما مردها که به نسبت خانومها کمتر سراغ کارهای هنری و بقول معروف تفریحات روحی میریم.

معرق هم بسیار دوست داشتیه

ولی با وجود بچه ها من همین تمرین خوشنویسی رو هم نصفه شبا باید انجام بدم. چه برسه به چوب و اره و معرق و اینا...
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۸ دچارِ فیش‌نگار
چه نکته ی جالبی گفتن استادتون
برای موفقیتت دستا رو میاریم بالا :)
الف سخته بقیه اش راحته مهندس

+ اصل حرف من همان بود که خصوصی گفتم 😛
پاسخ:
سلام

بله

و چقد من گوش به حرف بده هستم :)))))))))))))))))))))))


جدی فقط الف اینجوریه؟ میشه از بقیه شروع کنم آخرش بیام سراغ الف؟
مثه اون یارو که بهش گفته بودم هفته اول باشگاه بدنت درد میگیره گفته بود خب میرم هفته دوم میام ^_^


+
بله بله. الطافتون دریافت شد خصوصی :)))))))
فی الواقع خرسند شدیم ^_^
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۷:۲۲ دچارِ فیش‌نگار
قشنگ معلومه الکی خوشی :))
پاسخ:
به متن پست دقت نکردی داداش :)



میدونی واقعا چرا مردم میرن سراغ الکل یا مواد مخدر؟
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۰ دچارِ فیش‌نگار
چرا میرن؟
پاسخ:
بخاطر جدا شدن از جوی که توش هستن.

دوست دارن برن تو یه دنیای دیگه.

به چیزایی که الان درگیرشن و زجرشون میده فکر نکنن.

بقول خودشون یه ذره خوش باشن. راحت بشن. بی دغدغه بشن.


+
تو زندگی دو تا چیز برای من حکم همین مخدر رو داره
1-ورزش
2-کارای هنری
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۱۶ ام شهرآشوب
سلام 
خیلی عالیه، موفق باشید
بسیار کار خوبی کردید،ما اگه این آقا پسر بذاره در سالهای آینده ان شالله نفاشی رو ادامه میدیم. فعلا دنیاطلبی نمیذاره به کار دیگه ای برسیم

پاسخ:
سلام

ممنونم

ایشالا یه ذره بزرگتر بشه بهتر میشه وضعیت 

ینی اصن دیگه نمیذاره هیچ کاری بکنید :))))  


+
ماها که عیالواریم باید حتما برنامه ریزیمون قویتر از بقیه باشه وگرنه ته زندگیمون میشه یه زندگی پر از حسرت!
حسرت کارهایی که دوست داشتیم انجام بدیم و انجام ندادیم 

و بچه ها هم توجیه خوبی نیستن برای انجام ندادنشون. تهش بچه ها میرن پی زندگیشون و انگار و نه انگار که ما همه آمال و ارزوها و دوست داشتنی هامون رو کنار گذاشتیم برای اینا!!!!  میرن پی زندگی خودشون همینطور که ما رفتیم پی زندگیمون.

برای همین حتما باید یه برنامه ریزی قوی داشته باشیم که حداقل اون اولویت های بالارو تو زندگی شخصیمون از دست ندیم.
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۴ صهــ ـبـا
سلام

اینا که هنر نیست
تشریف ببرین آشپزی یاد بگیرین که دعای خانمتون بدرقه راه دنیا و آخرتتون بشه.
اللهم انی اعوذ بک من علم لاینفع [خنده]
پاسخ:
سلام

اتفاقا آشپزی بلدم
از دوران مجردی هم بخاطر مشغلات مادرم هم بعدش زندگی تو خوابگاه تقریبا همه چی بلد بودم درست کنم.

الانم تقریبا دو سه شب تو هفته خودم غذا درست میکنم

دست پختمم که نگم دیگه! :)))))
تازه شما به سطح عالی که برسین بای خط دوم میاد وسط.
این تغییر سبک هم سخته هم شیرین...

شاید یه وقتی دوباره برگشتم به خط! فعلا حال و هواش رو ندارم.... اما حرف استادتون رو کاملا درک می کنم.

ممنون
پاسخ:
یا خداااا

ینی اینو تا تهش بریم دوباره باید بریم یکی دیگه؟!

عجب خبطی کردیما :)))))

خدایا توبه...
۱۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۲۵ امید شمس آذر

خوشنویسی سرآمد هنرهای اسلامیه. سعی کنید بعد از نستعلیق، "رقاع" رو هم یاد بگیرید.

پاسخ:
جدا؟

ینی من الان اینقد باکلاس شدم و خودم خبر ندارم؟!!
اووووف


+
چی هست رقاع؟
خوردنیه؟! ^_^
خوشنویسی بسیار لذت بخش و روح انگیزه.
من وقتی کلاس خوشنویسی می رفتم، روی حرف «ح» و «ع» و «ل» مشکل داشتم و هنوز هم...

نقاشی هم خیلی خیلی عالیه و در عین حال راحت تر و زود بازده تر... به امتحان کردنش می ارزه.

پاسخ:
سلام

بله دقیقا همینطوره. اینو بعد از یه روز تمرین قشنگ حس کردم :)

والا من سر همون الف گیر کردم :))))
به بقیش هنوز نرسیدم...

ولی خب حتما سر بقیه هم گیر میکنم :))))


نقاشی بجز سیاه قلم دیگه نمیشه کار کرد
اینقده همه چیش گرون شده که بی خیالش شدم.
۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۴ دچارِ فیش‌نگار
حاجاقا دستم گیر که گیرم :)
پاسخ:
علیکم بالورزش و الهنر لِدوران پیری کوری :)
چقدرررر عالی
عمیقا به این حرف استادتون اعتقاد دارم، ولی نمیدونم چرا خودم بهش عمل نمیکنم:(
پاسخ:
سلام

ممنونم

اصولا افرادی شبیه شما مشکل وقت دارن بخاطر خونواده و کار و بچه و مشغلات زیاد و الا مشکلی تو همت و اراده تون نیست.

ولی چاره ای هم نیست. باید با برنامه ریزی یه وقتایی در هفته رو ادم خالی کنه برای خودش. خود خودش. بدون در نظر گرفتن سایر نقش های اجتماعی و خونوادگیش. همسری،‌ مادری، پدری، مدیریتی و...

ینی چند ساعت در هفته فقط برای خود آدم
و بشینه به چیزایی که دوس داره فکر کنه یا چیزی که دوس داره رو بخونه یا با آدمایی که دوس داره معاشرت کنه یا کاری رو که دوس داره انجام بده

این باعث میشه آدم احساس پیری نکنه :) 
۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۲۵ میرزا مهدی
سلام
آقا بیا یه اعترافی بکنیم. آخه تا کی پنهان کاری؟ مگه نه اینکه مردها کلا ، ذاتاً هنرمندن؟ یعنی در واقع اینطوریِ که آقایون میرن تو یه رشته ای و اون رشته آغشته به هنرِ آقایون میشه و بعد تازه خانمها به اون هنر میپیوندند و بعد بهشون میگن هنرمند. 
قابل توجه یه عده....
اما بعد... من اولین بار که با قلم و قیژ دلچسبش و لیقه و  دوات آشنا شدم بر میگرده به 26-7 سال پیش که رفتم کلاس اول راهنمایی. و از اون روز تا به الان دیگه نه بهشون دست زدم و نه خواستم بزنم. به خاطر همون قیژ و قلم و رسم الخط الِفِش:))

تنت سلامت و دلت شاد



پاسخ:
سلام


آقا من در خصوص فرمایشاتتون در خصوص هنر و هنرمندی آقایون کاملا سکوت میکنم و به احترام این کلام ژرف کلاه از سر بر میدارم و یک دقیقه ایستاده تشویق میکنم :)))


ماشالا شما خودتون معدن هنرید. همه رو هم مثه خودتون در نظر میگیرید.

اتفاقا یکی از هنرهایی که خیلی دوس داشتم یاد بگیرم و انجامش بدم عکاسی بود.

ولی خب با این وضع قیمت دوربین و اینا ترجیح دادم برم سراغ هنرهای قدیمی تر ^_^

اصفهانی هم خودتی ^_^
۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۳ میرزا مهدی
حالا که اینطوره بذار بگم:
پدرم نقاشِ خوبیه. نه کلاسی نه استادی، منیاتور هایی نه درسطح استاد فرشچیان، اما خوب با رنگ روغن ترسیم میکردند و خونه ی هریک از اقوام دست اول و دوم و سوم برید، یک اثر از آثار بابا رو میبینید. جز بچه های احمقش. البته آخرها که دیگه دست و چشمش یاری نمیکرد زد تو کار منظره و نقش رستم و سهراب. این اواخر که دیگه مداد دست گرفتنش برای نوشتن قبوضیه که آخر ماه پرداخت کرده.
ما بچه ها هم عاشق نقاشی شدیم که پدر دوست نداشت نقاشی رو به درس ترجیح بدیم. این شد که نه درس خوندیم و نه نقاش شدیم. 
عاشق سه تار بودم. خریدم و نوازنده ای میشدم اگر سه تار منو نمیدزدیدن.
ساز دهنی رو به من معرفی کردن. سازی که تا اوایل جوانی فکر میکردم اسباب بازیه. و چه خوب زود یاد گرفتم. سازی که همیشه تو جیب جا میشد و انفرادی میتونستی هرجا که دلت خواست بنوازی.  حتی روی صخره های کنار ساحل خزر که سُر خورد افتاد اون لا ماها.... گرونه لامصب خوب.
تئاتر اما از 14 سالگی با منه. و من با او
اما عکاسی رو بیشتر از همه دوست داشتم. 
از بچگی با هر چیزی دوربین عکاسی درست میکردم و حتی گاهی تا فیلمبرداری پیش میرفتم با آفتابه ای که روی دوشم میذاشتم و از لوله ی اون به عنوان میکروفن استفاده میکردم. هر بار سوژه ای میدیدم به دنبال دوربین از این خونه به اون خونه از این دوست به اون دوست میدویدم تا دوربین امانت بگیرم و سوژه ای که پریده بود رو به ثبت برسونم. بر عکس همه ی عکاسها که به دنبال سوژه بودند با دوربین بر دوش، من به دنبال دوربین بودم با سوژه ای در پُشت.
تازه سال 93 خودم برای اولین بار در تمام عمرم صاحب یک دوربین شدم. و این فکر میکنم تازه آغاز منه. 
پاسخ:
اتفاقا یکی از بهترین کارها همین هدیه دادن کارهای هنریه بجای پارچ و لیوان و چیزای بیخودی (البته گل استثناس این وسط!)

من شنیدم هنر و ذوق و اینا یه بخشاییش ذاتیه که میتونه ارثی هم باشه.

+
یاد اون بنده خدا افتادم که گفتن چرا از تحصیل انصراف دادی گفت خب خودکارم تموم شد :)))))



++
با تئاتر میونه ای ندارم. ینی شعورم بهش نمیرسه واسه همین هم علاقه ای بهش نداشتم خیلی.
ولی عکاسی یه چیز دیگه اس

یه هنر گنگ که فقط تو لحظه باید ثبتش کنی و ممکنه یه ثانیه دیگه بشه یه اثر هنری دیگه! واقعا جذابه.

ازین که دوربین داری حسودیم شد:))))

منم یه روز که پولدار شدم یکی میخرم بی شک!

ایشالا که همیشه موفق باشی در مسیر هنر و هنرمندی
۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۸ پیـــچـ ـک
سلام
خیلی خوبه. با توجه به این که الان پسر دار هم شدید واقعا اقدامات خوبیه. بعد از هفت سال که پسرتون دلش یه بابا میخواد با معیارای مردونه توی ذهنش، متوجه میشید که چه قدر این کارا به دردتون میخوره. قهرمان پسر شدن یه چیز جذابه که وقت میبره و باید براش برنامه ریخت.


چه قدر آقای میراز مهدی هنرمندن! جدی میگم.

پاسخ:
سلام

والا خدایی ربطشو با پسر دار شدن نفهمیدم :)

ارتباطش با معیارای مردونه رو هم :)

قهرمان پسر شدنش رو هم :)

کلا نفهمیدم :))))

+
بله بله.
به همچبن رفقای هنرمندی داریم ما :)
تازه هنوز همشو رو نکرده...

(آیکون پز دادن)
سلام
گر در سرت هوای وصال است حافظا
باید که خاک درگه اهل هنر شوی
:))))
خیلی هم خوب
پاسخ:
سلام


به به

اصن یکی از دلایلی که به خوشنویسی علاقمند شدم ارتباطش با شعر و ادبیاته...

^_^
من برای پیری و کوری شعر میگم که تن شعرای معاصر و قدیمی و ... تو گور بلرزه !
دیگه هم حوصله ی یادگیری هیچ چیزی رو ندارم .

مثلا :
 
تا ستاره برسد سوگلیه ماه شود
آخرین خنده ی من مشتریه آه شود
و....
---
یا :
من همان نغمه ی صبحم در ایوان نگاه
چشم بر هم زدنت قوه به ایمانم داد

 ---

یه چشمه بیشتر نیومدم نا امید نشی :)


پاسخ:
سلام

منم همینطور
شعر رو از قدیم میگفتیم ولی شعر یه خاصیتی داره که دست خود آدم نیست. حتما باید حالش باشه که بشه نشست پای شعر.

ولی خط خوبیش اینه که کمتر جوششیه و هر وقت آدم خواست میتونه بره سراغش(شاید برا من اینجوریه)

+
ماشالا به این چشمه ها
خودشون دریان :))))

ان شاالله طبعتون سر شار...
سلام

احسنت 
چه اقدامات مفیدی ^_^

+ مدتی هست که با جدیت زیاد دنبال کار میگردم... از جور نشدن شغل مناسب بشدت بهم ریخته ام و ....
گاهی زندگی به شرایط طاقت فرسایی میرسه و فشار روانی همه علایق دیگه رو فراوان تحت تاثیر میذاره  :(  
هعییی  :(((((((

دعا کنید شرایط کاری م روبراه بشه و به جای غبطه خوردن، من هم برنامه  یادگیری چند چیز بدرد بخور رو تنظیم کنم.

پاسخ:
سلام

ممنونم


+
فضای شغلی تو کشور به شدت درهم برهم و سخت شده. کاملا درک میکنم شرایط رو خصوصا اینکه برای خانومها بدتر هم هست.

ان شاالله بزودی یه کار مناسب و متناسب خودتون براتون پیدا بشه و خبر خوش و شیرینیش رو همینجا اطلاع رسانی کنید :)
۱۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۳۶ نـــــــNedaـــــــدا
عالی بود ممنون
پاسخ:
خواهش :)))
سلام
منم قصدیادگیری خوشنویسی دارم ولی نمیدونم آموزشگاه مناسبش رو چطوری پیدا کنم!کلاسای انجمن خوشنویسان بهتره یا همین آموزشگاههای معمولی؟

پاسخ:
سلام

شهر به شهر متفاوته

بنظرم تو سطوح آماتوری میشه زیر نظر استادهای معمولی هم شروع کرد تا سطوح بالاتر ادم استادهای قوی تر رو بشناسه و پیش اونا بره.
سلام
سفالگری برای پیری کوری در نظر دارم

پاسخ:
سلام

خیلی هم خوبه

ولی اگه یه جا بودید که امکانات سفالگری نبود چی؟
سلام

یک سوال فرعی:

من زبانم در حد متوسط هست. اگر بخوام برای آیلتس های آکادمیک برنامه ریزی کنم، سیر مطالعاتی- فعالیتی مفید برای آماده شدن برای آزمون های آیلتس رو چی پیشنهاد میکنید؟
برای تقویت همه skill ها.

پاسخ:
سلام

پیشنهاد اولم کلاسه. یه کلاس خوب با یه مدرس اینکاره و با تجربه

ولی اگر سلف استادی میخواید  کار کنید برای آیلس پیشنهادم اینه که سراغ منابع معتبر برید فقط. چون کتاب و فایل زیاد هست تو بازار.

پیشنهادم اینه چون برگزار کننده خود کمبریج هست سراغ کتابهای خودش برید که کاملا معتبره.

جدیدا کتابی رو منتشر کرده کمبریج بنام Mind Set
لول بندی هم داره

این کتاب رو به عنوان بهترین کتاب سلف استادی آیلس منتشر کرده و واقعا هم کاربردی و خوبه و همه مهارت هارو هم آموزش میده و تقریبا کامله طبق نظر اساتید.

ان شاالله که موفق بشید :))
این صدای قیژ قلم یکی از اون چیزایی هس که فشار روانی رو تخلیه میکنه. دلم زیاد میخواد منم یه هنر یاد بگیرم ولی وقت... 
پاسخ:
سلام

بح بح خانم دکتر. خوش آمدید بعد از مدتها

بعله
دقیقا همینطوره


شبا که دارم با بچه ها سر و کله میزنم که بخوابونمشون اینقد دلم میخواد که بچه ها خودشون میخوابیدن و من میتونستم نیم ساعت برم بشینم یه کنج خلوت واسه خودم تمرین کنم...

اصن عجیب ریلکس میکنه ذهن آدمو. خصوصاکه با شعر هم آدم تماس بیشتری پیدا میکنه و کلا عالیه...

+
منم وقتشو نداشتم و ندارم با کلی کار و اسباب کشی و فشار بچه ها
ولی چاره ای نیست. هر چی جلوتر میره بدتر میشه وضعیت. بهتر نمیشه

لذا وقتشو یه جورایی ایجاد کردم و الا به خودی خود وقتی نیست...

پیشنهادم هم اینه که یه هنری که دوست دارید رو حتما شروع کنید!
اگه واقعا دوسش داشته باشید و ازش لذت ببرید ناخودآگاه تو برنامه هاتون براش جا باز میشه :)
ایشالا بتونم برگردم ب وبلاگ نویسی که هیچی وبلاگ نمیشه، حتی اینستا با امکانات عکس و کامنت فوری

گیریم ک وقتشم پیش بیاد، هزینه های سر سام آور هر کلاس طراحی 40_50تومن رو کی میتونه بده؟؟
پاسخ:
حتما برگردید. هیچی وبلاک نمیشه با همه فراز و نشیب هاش.

+
والا من هم اولش عرض کردم اگه مشکل هزینه ای ندارید
اون "اگه" خیلی مهم بود :))))

++
قیمت بالاتر ازین حرفاس ها!

حرف از ساعتی 75 تا 150 تومنه!!!
سلام عرض ادب مرسی بابت رسانه وبلاگ خوبتون 
پاسخ:
علیک سلام و ادب

خواهش میکنم
قابلی نداره :))
۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۸ پیرمرد مسلمان ایرانی
به نام خدا و سلام
خوندم. هم این مطلب رو (که بابت کسب هنر تبریک میگم) هم بعضی مطالب دیگه، استاد دانشگاه و تجربیات متاهلی و تولد آقازاده و ... . قسمت درباره نویسنده رو هم خوندم. کامنت گذاران اعظم وبلاگتون رو هم دیدم و نگاشون کردم. همه چیز جدیده.

یه سوال: میشناسیم همو؟ در گذشته ام دارم می گردم ولی به چیزی نمی رسم.
پاسخ:
سلام و عرض ادب و احترام

بسیار بسیار خوش اومدین و خوشحالم که در خدمت شما هستم جناب صداقت
ممنونم بابت وقتی گذاشتید و مارو لایق خوندن دونستین


+
والا من حدود 12-13 ساله وبلاگ نویسی میکنم و تو این سالها دوستان و عزیزان زیادی رو در خدمتشون بودم ولی بخاطر نوع حافظه ام (تصویری) خیلی اسامی و عناوینشون تو ذهنم نمونده متاسفانه

ولی خب امیدوارم بشناسیم همو ^_^
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۰ امین زندگانی
واقعا ممنونم از این وبلاگ بسیار زیبا و مطالب زیبا
پاسخ:
باشه داداش :)

شما به اکستنشن بپرداز ^_^

+
من فکر میکردم نسل این مدل تبلیغا منقرض شده باشه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">