مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

ای دل نگفتمت نرو از راه عاشقی / رفتی بسوز کین همه آتش سزای توست...

مردی به نام شقایق

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست!

***

شقایق وحشی آزاده است و تعلقی ندارد.

در دشتهای دور، لابه‌لای سنگها می‌روید و به آب باران قناعت دارد

تا همواره تشنه باشد و بسوزد.

داغدار است و گلبرگهای سرخش را نیز گویا به خون آغشته‌اند.

شهید نیز آزاده است و فارغ، قانع، تشنه، سوخته دل و داغدار و غلطیده در خون

اما میان این دو چه نسبتی است؟

*******
اگرچه برگهایی زرد دارند
و در دل شعله هایی سرد دارند
کسی اما نمیفهمد که یک عمر
"شقایق"ها دلی پر درد دارند...
******
به ظاهر مرد:.متاهل:.
کارشناسی مهندسی شیمی
ارشد مهندسی هسته ای
صنعتی اصفهان:.

مدیر مهندسی یه پتروشیمی تو جنوب کشور فعلا!:.
متاسفانه ساکن تهران!

فقط حسین...
همین.

طبقه بندی موضوعی

کلمات کلیدی

بایگانی

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

تبلیغات غیر بازرگانی

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ



لبیک(کلیک رنجه بفرمایید)


اصلا حرم ناموس هر شیعه است ناموس آدم تو دلش جا شه
هر کی نگاه چپ بهش انداخت خونش باید پای خودش باشه
گیرم که تا دندون مسلح شن می چربه زور غیرت و ایمان
اون ور تموم کافرا اینور جمهوری اسلامیه ایران
گیرم که جون شیرین ترین باشه اینجا ولی جون دادن آسونه
با هر نفس فریاد سر می دیم هرگز حرم تنها نمی مونه
هرگز حرم تنها نمی مونه
اصلا به یاد ظهر عاشورا با خونمون سیراب می کردیم
گیرم همه دل ها یزیدن ما نکر ارباب می مونیم
تکرار مظلومیت شیعست یک کربلا خون می رسه از راه
فریاد هل من ناصر مردم هر کی حسینی هست بسم ال..
گیرم که جون شیرین ترین باشه اینجا ولی جون دادن آسونه
با هر نفس فریاد سر می دیم هرگز حرم تنها نمی مونه
هرگز حرم تنها نمی مونه
میگن مسلمونیم ولی نیستن غیر از یه مشت کافر حربی
با این که هاشا می کنن پیداست دستای پشت پرده ی غربی
وقت قیام وقت لبیکه باید گذشت این راه بن بست رو
باید که بنشونی سر جاشون این وحشی های آلت دست و
گیرم که جون شیرین ترین باشه اینجا ولی جون دادن آسونه
با هر نفس فریاد سر می دیم هرگز حرم تنها نمی مونه
هرگز حرم تنها نمی مونه …



+
چیه مگه؟!
تبلیغه دیگه...


۹۳/۰۴/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مردی به نام شقایق

نظرات  (۱۰)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۳ محسن تقی زاده
زکات علم، نشر آن است
در نشر مطالب علمی به ما کمک کنید...
این پایگاه با هدف رشد و توسعه  مهندسی مکانیک بیوسیستم به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی ماشین الات و ادوات کشاورزی و تجهیزات صنایع غذایی ، افزایش آگاهی عمومی و بالابردن سطح آگاهی مهندسان این رشته و ایجاد محیطی برای تبادل اطلاعات بین مهندسین بیوسیستم و سایر مهندسان عزیز ایجاد گردیده است.

برگرفته شده از biosystem.blog.ir
پاسخ:
سلام

خیلی دلم میخواد کمکتون کنم ولی متاسفانه تخصص بنده در زمینه غشا و جداسازیه و رشته بنده هم مهندسی شیمیه نه مکانیک ماشین آلات

بهرحال موفق باشید ان شاالله
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ مجتبی مهرجو
سلام
گروه سرود بانوان اسلام علیک یا رسول بسیار زیباست حتما گوش کنید و نظر بگذارید ممنون
http://mehrjoo1568.blog.ir/1393/04/06/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87
پاسخ:
سلام

فک کنم تک خوانی خانمها حرام باشه!

هرچند یا رسول الله بخونن!
سلام
منزل نو مبارک...
اهنگ حامدزمانی هم خیلی زیبا بود...
لبیک یاحسین
پاسخ:
سلام

موچکر!

لبیک یا حسین...
ایشونم گفتن گروه سرود
سرود دسته جمعی حرام نیست که!

پاسخ:
سلام

درسته که گروهن ولی 98 درصدش تک خوانیه و گروه فقط یه تیکه کوچیکش رو همراهی میکنن!
سلام
مشهد؛ زیر ایوان طلا؛ مناجات شعبانیه، دعای کمیل، دعای ندبه، دعای عهد....
جای دوستان خالی
آهنگ بسیار زیبایی بود
در پناه حق
یا علی
پاسخ:
سلام

زیارت قبول

ان شاالله مدام به زیارت باشید

یاعلی
سلام
تو رو خدا سحر برام دعا کنید.
ان شالله هرچی مصلحته پیش بیاد
اما من دارم عادت میکنم
سره مرحله دوم المپیاد هم حالم بد شد
سره قلمچی هم همین
کلا خیلی استرسی میشم :(
پاسخ:
سلام

استرس واسه چی آخه؟
مگه قراره چی بشه؟

یه کنکوره دیگه!

بابام همیشه میگفتن این(اشاره به من) اینقده بی خیاله که میترسم صبح کنکور خابش ببره!!!

نمیتونم تصور کنم را استرس دارن بعضیا

قرآن و صلوات و دعا همه استرسو از بین میبره دیگه

دعا میکنم شدیدا که موفق بشید و باشید

یاعلی
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
سلام

خدمت رسیدیم.

دوش در محفل رندان خبری از ما بود؟!
من که داشتم میرفتم حوزه خیلی ریلکس بودم. حتی بعد تموم شدن عمومی ها هم حس نکردم کنکوره و استرس نداشتم اما بعدش یهو حالم بد شد!
شب قبلشم بجای اینکه برم گردش رفته بودم یه جلسه ی مذهبی کلی با خدا راز و نیاز کردم. باورتون نمیشه خانومی که سخنرانی میکرد اخرش به همه گفت دسته جمعی برام 5 تا امن یجیب خوندن و همه کلی دعا برا قبل و بعد و سره ازمون بهم یاد دادن. خیلی خوب بود. بیخیال حالا
الان تو یه مخمصه ی جدید افتادم. خیلی ذهنم درگیره. فکر کردم شاید بتونید کمکم کنید. میشه پست اخر وب رو بخونید؟
:((
پاسخ:
سلام

خصوصی خدمتتون عرض کردم

یاعلی

آهنگ بسیار بسیار خوبیهـــ

پاسخ:
بسیار بسیار بسیار...
سلام
مطلب جالبی در وبلاگ یکی از هم قطاران ما هست ک خوندنش خالی ازلطف نیست.آدرس وبلاگشون : http://yekharf.blogfa.com/
عنوان مطلب: فامیل دور


پاسخ:
سلام

قبلا هم مطالعه کرده بودم. خالی از لطف نبود:

فامیل: آقای مجری امروز قراره واس این بچه برم خواستگاری

مجری: چی!؟ این که بچه س...

فامیل: من نصف این بودم زن گرفتم! این که دیگه لندهوریشده واس خودش!!

مجری: آخه این نه درس خونده،نه کار داره...

فامیل: شما مگه تلوزیون نمیبینی؟ همش میگن مهم تفاهمه

مجری: آخه این بچه اصلاٌ میفهمه تفاهم ینی چی؟

فامیل: بله که میفهمه خودم بهش یاد دادم،تازه خیلی چیزای دیگه هم بلده،بابایی اونایی که

دیروز بهت یاد دادمو بگو به آقای مجری...

بچه: نهادینه سازی صرفه جویی در مصرف آب،مبارزه با ترویج فرهنگ غربی،مذاکرات

پنج بعلاوه یک ...

مجری: ینی چون چارتا کلمه قلمبه سلمبه یاد گرفته دیگه وقت زن گرفتنشه؟

فامیل: آقای مجری زن گرفتن که چیزی نیس،مردم با همین چارتا کلمه وزیر میشن!



+
پاسخ کامنت خصوصیتون

از تشریف فرماییتون بسیار ممنونم ولی باید حقیر رو ببخشید که بخاطر تعداد زیاد بزرگوارانی  مثل شما که بنده در خدمتشون بودم زیاد خاطرم نیست.

ولی برای جواب ارشدتون و ان شاالله قبول شدن تو اون رشته ای که به صلاحتونه دعا گو هستم.

بازم تشریف بیارید این رفا

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">